Kedves Olvasók!
Nagyon köszönöm, hogy követtétek ezt a kis blogot és nagyon sajnálom, hogy jó ideje nem volt bejegyzés. Lett másik motor, ez egyre jobban a háttérbe szorult, végül úgy döntöttem, hogy eladom. Januárban eladtam a motort, de szerencsére jó helyre került, ahol fel fogják támasztani és használni akarják. Az utolsó információm róla, hogy a kábelezése készen van és készen áll az első indításra. Remélem hamarosan megtörténik az indítás és kapok róla videót, akkor azt fel fogom ide tölteni. Köszönöm nektek a sok bíztatást, sok erőt merítettem belőle.
Üdv.
Tibi
Ennyi volt. De van tovább. :)
2016.03.25. 08:35 Lomha 8V
6 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://vt500.blog.hu/api/trackback/id/tr318524720
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
TomTom_ 2016.05.16. 16:15:17
Sok Sikert az új Géphez!
Én maradok a VT-nél.
Üdv, Tom
Én maradok a VT-nél.
Üdv, Tom
Lomha 8V 2016.05.19. 09:58:25
@TomTom_: Köszi szépen! nagyon közel volt már a vége, de egyszerűen elértem azt a pontot, hogy ha még egyszer hozzá kell érnem, akkor idegösszeroppanást kapok. Amúgy én is szeretnék visszaváltani VT-re, csak az 1100-re. :)
TomTom_ 2016.05.19. 12:18:03
Voltam így vele én is... Én felgyújtani terveztem. Az utolsó percben adta magát! Többször nem szedtem volna szét.
Zottyi 2016.09.09. 14:04:16
Sziasztok, üdv Tibi!
Él a motor! Megvan a műszaki!
Majd rakok fel képeket, meg videót. Egy picit én is alakítottam rajta. Csináltam egy háttálát, és a kormányt is lecseréltem, riga 16 átalakítva. Tudnak ezek az oroszok. De még van egy kis szerelni való mocizás elött. Műszakiról hazafele az utolsó kanyarba az utolsó km vissza egyesbe, mert meg kellet álni, indulás minden rendben, de nem tudtam kettesbe rakni. sem üres sem kettes semmi. Nem lehet váltani. Nem recsgett, nem pattant, egyszerüen nem vált. Van javaslat? Szívesen meghalgatnám az okos ötleteket. Tibivel már beszáltünk, van is tipp, mindketten egyre gondoltunk, de nem írom le, hogy ne adjak tippeket.
Ha tudtok segítsetek.
Üdv Zottyi
Él a motor! Megvan a műszaki!
Majd rakok fel képeket, meg videót. Egy picit én is alakítottam rajta. Csináltam egy háttálát, és a kormányt is lecseréltem, riga 16 átalakítva. Tudnak ezek az oroszok. De még van egy kis szerelni való mocizás elött. Műszakiról hazafele az utolsó kanyarba az utolsó km vissza egyesbe, mert meg kellet álni, indulás minden rendben, de nem tudtam kettesbe rakni. sem üres sem kettes semmi. Nem lehet váltani. Nem recsgett, nem pattant, egyszerüen nem vált. Van javaslat? Szívesen meghalgatnám az okos ötleteket. Tibivel már beszáltünk, van is tipp, mindketten egyre gondoltunk, de nem írom le, hogy ne adjak tippeket.
Ha tudtok segítsetek.
Üdv Zottyi
Lomha 8V 2016.09.09. 15:35:06
@Zottyi: Szia!
Jó, hogy ide találtál. Itt olvashatsz bőven az előzményekről, kár, hogy a képek már nincsenek meg. Ha akarod vinni a blogot, akkor adok hozzáférést és csinálhatod tovább. :)
Jó, hogy ide találtál. Itt olvashatsz bőven az előzményekről, kár, hogy a képek már nincsenek meg. Ha akarod vinni a blogot, akkor adok hozzáférést és csinálhatod tovább. :)
Zottyi 2016.09.09. 21:58:12
Sziasztok.
Na megnyogodhat mindenki.
Szétszedtem a kuplung oldalnál, ott van a váltónak a pozicionálója.
Az a kis kallantyú kilazult és ezért mellé ugrott, megakadt és így nem tudott váltani. Egy 10-es crova és megvolt a megoldás. 1,5 óra és ismét robog. Ki is próbáltuk az asszonykámmal. 70 km Batta és Iváncsa oda vissza, 90-100 minden rendben.
Nagyon élveztük ezt a kora őszi, esti jóidőt. Ilyenkor bánom, hogy nem álltam neki májusba.
Na majd jövőre.
Üdv mindenkinek.
Köszi a blogfelajánlást nem igérek semmit, tudod az idő mindíg kevés. Azért néha irogatok.
Na megnyogodhat mindenki.
Szétszedtem a kuplung oldalnál, ott van a váltónak a pozicionálója.
Az a kis kallantyú kilazult és ezért mellé ugrott, megakadt és így nem tudott váltani. Egy 10-es crova és megvolt a megoldás. 1,5 óra és ismét robog. Ki is próbáltuk az asszonykámmal. 70 km Batta és Iváncsa oda vissza, 90-100 minden rendben.
Nagyon élveztük ezt a kora őszi, esti jóidőt. Ilyenkor bánom, hogy nem álltam neki májusba.
Na majd jövőre.
Üdv mindenkinek.
Köszi a blogfelajánlást nem igérek semmit, tudod az idő mindíg kevés. Azért néha irogatok.